ادونس کلینیک

محصولات و خدمات قابل ارائه در مرکز تخصصی ارتوز و پروتز سلیمانی به گونه ایست که نیاز اکثر کاربران را متناسب با شرایط جسمانی خود تامین میکند

ادونس کلینیک

محصولات و خدمات قابل ارائه در مرکز تخصصی ارتوز و پروتز سلیمانی به گونه ایست که نیاز اکثر کاربران را متناسب با شرایط جسمانی خود تامین میکند

کلینیک تخصصی ادونس خدمات پزشکی و ارتوپدی فنی، اسکن کف پا، کفی طبی، کفش دیابتی و انواع کفش طبی کودکان را برای هموطنان عزیز ارائه می دهد.

  • ۰
  • ۰


ساخت کفش طبی ، از هنگامی که انسان به اهمیت پا به عنوان رکن و ستون نگهدارنده بدن پی برد، اهمیت فراوانی پیدا کرد. ساخت کفش طبی ، ابتدا با تهیه ی یک اسکن کف پا که توسط پا پزشکان ارتوپد، گرفته می شود، آغاز می شود. سپس پزشکان متخصص پا، پس از تفسیر تصاویر 3بعدی حاصل از اسکن، قالب کف پا را طراحی و بهینه سازی می کنند. سپس با استفاده از دستگاههای برش لیزری با دقت بسیار بالایی بر روی چوب حکاکی شده، قطعه سازی و ساخته می شود. تمام خدمات متناسب با کفش طبی و صندل های اورتوپدی قابل ارائه با بهترین کیفیت در مرکز تخصصی ارتوز و پروتوز سلیمانی برای شما عزیزان در نظر گرفته شده است.

 

ادونس کلینیک - ساخت کفش طبی

لزوم استفاده از کفش طبی

ساخت کفش طبی با پیشرفت علم پزشکی، بیش از پیش اهمیت پیدا کرد. فشاری که از طریق فشار وزن بدن بر پاها وارد می شود به علاوه ی همان مقدار فشار که از طرف زمین به پا وارد می آید، مستلزم پاپوش هایی است که بتواند شدت این فشار را به حداقل برساند و از رسیدن آسیب های جدی به پا جلوگیری کند. پاها به عنوان ستون های بدن، از چنان اهمیتی برخوردارند که دانشمندان برای آسیب شناسی پا، علم بیومکانیک پا یا علم ارزیابی عملکرد پا را جهت شناسایی عوامل آسیب رسان به پا و چگونگی بر طرف کردن عوامل آسیب رسان به پا را بنیان نهادند. بسیاری از مردم در معرض سردردهای عمیق، زانو درد، کمر درد و پا درد هستند ولی بسیاری ار آنان نمی دانند که این دردها می تواند ناشی از استفاده از کفشهای نا مناسب و به بیان دیگر، بیش از 70 درصد بیماریهای پا و دردهای ناشی از آن، به دلیل عدم استفاده از کفش های مناسب است. ما به سادگی می توانیم با رفتن به کلینیکهای پاپزشکی و با انجام یک اسکن کامپیوتری از کف پا و تجزیه و تحلیل فیزیکی آن به وسیله ی نرم افزارهای آنالیزور، ارزیابی کاملی از فرم پاها و کف پاهایمان داشته باشیم و در صورت نیاز، از آن به عنوان یک برنامه ی درمان استفاده کنیم.


 

ادونس کلینیک - ساخت کفش طبی

خصوصیات یک کفش طبی مناسب

ساخت کفش طبی مناسب و کفی به کار رفته در داخل کفش همواره مستلزم استفاده از موادی نرم، مستحکم و انعطاف پذیر است تا بتواند شوک های ناشی از فشارهای ناگهانی محیط یر پا را جذب و دفع کند. یک کفش طبی خوب، بایستی در عین محکم بودن، سبک و راحت باشد و بخصوص در ناحیه ی پاشنه ی پا از انعطاف پذیری بیشتری برخوردار باشد. ساخت کفش طبی و فن آوری به کار رفته در آن باید به صورتی باشد که بتواند بین برآمدگی ها و قوس های کف پا و کف کفش، هماهنگی ایجاد کند تا نیروی وارده بر پا به صورت متناسب بر روی تمام سطح کف پا توزیع شود و پا در آن احساس راحتی کرده و بتواند در آن نفس بکشد. کفی های بکار رفته در داخل کفش بایستی از بهترین مواد و از جنس اتیلن وینیل استات، با بالاترین کیفیت باشند زیرا کفی کفش، رابط پا و کفش می باشد. ساخت کفش طبی ، همچنین مستلزم رعایت نکات فنی و همچنین بهداشتی است. مواد بکار رفته در کفش ها و کفی های ساخته شده حایز اهمیت فراوانی است. در ساخت کفش طبی و کفی طبی بایستی در سطح لایه ی داخلی کفش از پوشش های ضد باکتریایی نانو استفاده نمود تا در تماس های طولانی پوست پا و کفش، سلامت پا تامین شود.

 

 

ادونس کلینیک - ساخت کفش طبی

کلام آخر

ساخت کفش طبی ، از هنگامی که انسان به اهمیت پا به عنوان رکن و ستون نگهدارنده بدن پی برد، اهمیت فراوانی پیدا کرد. ساخت کفش طبی ، طراحی و فن آوری ساخت آن، اگرچه برای کودکان، مردان و زنان متفاوت است ولی به طور کلی مراحل ساخت کفش طبی در تمام آن ها از قاعده و قانون یکسانی تبعیت می کند. ساخت کفش طبی ، ابتدا با تهیه ی یک اسکن از کف پا که توسط پا پزشکان ارتوپد، گرفته می شود، آغاز می شود که در آن تصاویر بسیار دقیقی از نقاط قرار گیری قوس ها و برآمدگی ها تهیه میشود. برای آگاهی از هزینه ی اسکن کف پا و کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با مشاوران ما در تماس باشید و از مشورت با کادر متخصص و حرفه ای ما بهره مند شوید. پزشکان متخصص پا در کلینیک تخصی ارتوز و پروتوز سلیمانی، پس از تفسیر تصاویر 3بعدی حاصل از اسکن، بر اساس اطلاعات بسیار دقیق حاصل از اسکن پا و تشخیص محل قوس ها و برآمدگی های کف پا، قالب کف پا را طراحی و بهینه سازی می کنند. مدل کفش با مشورت پزشک و شخص سفارش دهنده طراحی و سپس با استفاده از دستگاههای برش لیزری با دقت بسیار بالایی بر روی چوب یا مواد فایبر گلاس حکاکی شده و قطعه سازی می شود. پس از برش رویه ی کفش، بر اساس طول وعرض دقیق پا، رویه ی کفش بر روی قالب کف کفش چسبانده یا دوخته می شود و برای مدتی معین و مسافتی مشخص که سازنده ی کفش مشخص می کند، مورد استفاده قرار می گیرد.

  • ۹۸/۰۲/۰۳
  • ادونس کلینیک

ساخت کفش طبی

کفش طبی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی